16 och 30

16 dagar kvar till julafton idag och jag har inte köpt en enda julklapp! FAN. Till mamma och pappa måste jag beställa IDAG!!! Och till patrik får jag handla snart också...jesus helt stressad....sen till peter och sandra också...och har ingen aning om vad dem vill ha?!

Sen är det 30 dagar kvar till Thailand...30 ynka dagar! Måste börja planera vad jag vill ha med mig......ta ner väskan, provpacka och viktigast av allt..FÅ HEM mitt PASS med visum!!! :O OCH köpa allt såsom shampo, balsam, inpackning, duschkräm, rakhyvlar, rakskum, toffsar ja listan kan göras lång. FAN paniik nu känner jag bara.....har mycket tid kvar men får aldrig tummarna ur röven heller....fanfan.

Ne just nu är jag mest stressad över mammas och papas kalender...undra om den kommer innan jul? Den blev inte så som jag tänkt mig utan bara en bild på varje sida...lite tråkigt dock. Har en bild på varje person i familjen samma månad som man fyller år..sen även en på mormor o morfar o en på niko o en på en julgran o 3 till......jaa vi får väl se hur den blir närjag får hem den men ääh....bättre än inget vafan! Nu får dem iaf en kreativ julklapp för en gångs skull!

nu ska jag ut med niko om en stund tror jag och sen fixa det sista med kalendern och sen ikväll gå promenad med anna. Dagen kommer nog bli dryyyg tror jag men men. Har bara fotbollsträning onsdag, måndag och onsdag så nästa vecka är det slut. Fan, måste ta mig till Gerda några gånger innan jag åker känner jag....knappt varit lönt att jag köpte det fan. Men iaf, igår på inneträningen så stod jag i mål lite när vi spelade och det var SKITKUL :D Räddade ändå många fina bollar och jaa..jag trivdes som handen i handsken.....är trött på att spela back hela hela tiden så vill testa lite nytt och eftersom jag varit målvakt i både handboll och fotboll förut så känns det som att jag kan lite fortfarande... :)

Nä fan vad jag babblar massa skit haha...men har inget att göra just nu så därför blir det såhär ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0