Vill inte vara sämst

Då är det denna eviga frågan om fotbollen. Ska jag börja eller inte? Jag vill på ett sätt men sen vet jag inte. Är inte redo känns det som. Känner mig som en soffpotatis och blir trött för inget. Har ingen kondition och som alla vet så är fotboll en riktigt krävande sport. Man ska aldrig stå stilla. Har dessutom inte rört en fotboll på aslänge. Vet inte ens om jag kan längre. Var två år sen jag slutade och har inte spelat sen dess. Känns som jag måste börja jogga och träna upp mig innan jag börjar men samtidigt kan jag ju göra det där. Men vill dock inte vara den sämsta spelaren och ha sämst kondition när jag var en av dem bästa backarna vi hade innan. Fick tom ett pris en gång för bästa backen och hur kul är det att komma tillbaka som en säckig potatis som kommer bli trött efter uppvärmningen. Men saknar att spela fotboll och tycker det är hur kul som helst. När jag var mindre var jag så inställd på att bli fotbollsproffs i ett damlag i Spanien fast jag visste ju att det inte skulle gå haha. SÅ bra är jag inte men jag tycker själv att jag var bra. Frågan är om jag fortfarande är bra? Det vet jag bara om jag börjar igen, det vet jag, men på ett sätt så är där en vägg mellan och det känns som att det är svårt att komma förbi väggen. Tiden får utse om jag kommer att prova på igen. Vill så gärna så ska nog ta tummen ur röven och gå dit någon dag. Är som sagt bara rädd att vara den sämsta i laget.



Kommentarer
Postat av: linda

asså ingen e sämst. gäller bara att du ger allt =)klart det tar en tag innan du kommer upp samma standard som innan, men du ska inte bry dig om sämst å så där. menar 2 år, då förväntar dom sig inte att du ska spela som du gjorde innan. :) kom igne nu camzor :)

2009-08-06 @ 11:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0