Uppe med tuppen

Vaknade först 6 idag för Patrik skulle till jobbet. Efter det skulle ja somna om men vaknade igen 7-halv 8 för att Niko var tvungen att gå ut! Och sen kunde jag inte somna om. Inatt vaknade vi dessutom först 2 och sen 4 för Niko börjar skälla bara någon går utanför eller ibland utan anledning. Sen hörde vi en bebis gråta ute mitt i natten?! Fatta läskigt.....vad gör en bebis ute liksom ....skumt!

Idag ska jag med Lu till stan...hon ska kolla böcker och så ska vi nog ta en glass, eller jag tror jag ska iaf =) Sen ska jag hem igen och chilla och sen sova tidigt idag!! Är sååå trött. Längtar till 20 nov då New Moon kommer ut! IH, satt och kollade på Trailern innan och guud vad jag längtar!! Verkar jättebra och dem ska börja spela in 3an nu också. AH! Bok 4 var skitbra och vill ha 5an!

Ska nog  gå och ta ett bad sen, har inget och göra, vi ska åka till stan vid 4 kanske, ett tag tills dess alltså!

Mina planer för framtiden ser ut såhär ( tänkte på det igår ) :

    Kanske hitta något extrajobb nu innan Thailand.
    
   Börja träna

    Åka till Thailand och ha skitkul, leva livet ;) 

   Leta jobb som fan när jag är hemma igen, får jag extrajobb innan så kan man försöka där

    Leta lägenhet någonstanns i Skåne, Lund, malmö? Förmodligen flytta ihop med Patrik då.

   Börja plugga, kanske behandligsassistent (Patriks syster sa att man kunde bli mycket, tex behandla ungdomar med problem, skitbra för då slipper jag åka ända till Växjö för det! ) Och den linjen fanns i Eslöv och är på 2 år, KY-utbildning =)


Så om allt blir som jag hoppas så blir det så det kommer se ut i mitt liv framöver! Ska kolla lite mer på Behandlingsassistent sen och se vad det är och vad man kan bli mer osv! Men att flytta är ågot jag vill göra snaart! Efter Thailand blir det jobbsökande för fullt för känner att jag har slappat fööör länge nu!! Sen jan har jag vatt utan jobb haha. Blir 1 år och lite efter Thailand men saken är den att det har vatt SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLIDIGT! Okej om jag vatt luspank, då hade jag inte suttit här och glidit runt på min feta röv liksom......men har ändå varit skönt att ta det lugnt för sen vill jag jobba arslet av mig när vi är hemma igen och sen flytta och plugga och sen ska man jobba resten av livet typ så känner att dessa månaderna har varit bra ;)!

Ska försöka spara så mycket som möjligt nu. Inte gå ut lika mycket, sitter hellre också och tar en cider eller två och snackar bara, inte köpa kläder för behöver inget alls!! Sen kommer mitt abonnemang sänkas till 99 i okt! Slipper ja betala typ 400 varje gång. Får som sagt se med träningen, inte lust att lägga ut så mycket pengar på det, det har jag inte råd med och min ipod funkar ju igen så där sparar jag pengar!! =D YEES!


Nu ska jag snart titta på våra bästa år och sen ta en runda med Nikopiko. På söndag blir det teori i 2 timmar med the family och på tisdag kör vi igång. Niko ska bli en lydig hund=) Sen kommer även mammas arbetskamerat hit medmamma efter jobbet någon dag och visar oss lite.....hon har ju Nikos halvbror själv och har haft 3 hundar innan dess så hon kan detta med hundar!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0