Tjenatjena

Fan vad dålig jag är på att komma på rubriker men men inte så att man har 50 000 läsare precis haha.
Ska lägga in lite bilder från Polen senare...tog typ ingaaa men jaja typ några kan jag väl lägga in.
Ska städa idag och  göra fint i mina garderober för alltid bara ligger helt slängt nu och sen ska vi beställa hem Pizza tror vi. GOTT! Längesen jag åt det nuuu....ÅHH så tråkigt att Patrik börjat jobba nuuu, blööööööööööö! Vill till Milton och hälsa på juu haha!! Hade vatt ball om Patrik flyttat hemifrån så kunde jag varit där och lagat mat och allt ;) men lär inte hända än ju men man vet aldrig ju....

I veckan, ons eller tor så ska jag till Malmö och träffa Rebecka, (från cypern) och vi ska fika och såååå.....ska bli kuul! Kul att man har träffat lite nytt folk också!!

Ajaaa, ska kila nu. Städa lite och sen bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0