Tillbaka i Sverige

Kom alltså hem från Polen igår vid halv 6. Så det var snabba puckar. Äta lite, duscha ta på mig och sminka mig. Men hann precis till halv 8 så vi körde och handlade kött och sen hem till Lunt. Åt tacos och sen förfestade vi. Kom ju dock inte in på etage igår, sjuukt alltså. Vi har aldirg visat leg innan och så nu plötsligt kom vi inte in så utgången blev ju inte som förväntat. FAN. Jag som längtat så mycket till denna dagen. Jaja jag hade iaf mysigt och kul innan med tjejerna. Sen efter orkar man ju inte dra vidare haha. Vi gick först till en pub för att se men den stängde 3 och klockan var halv 3 så inte lönt. Men hoppas att Kaar och Lunt fick kul iaf hihi. Det hade ni ju från vad jag hört så det var ju lite synd man inte följde med men var såå trött efter hela resan hem också.

Vaknade vid 12 idag. Lite ont i huvudet bara så tog en tablett och sen gick det över snabbt vilket var skönt. Sen har jag bara varit med Patrik och han stack för 1 timme sen. Skulle spela lite fotboll och så. Jag ska snart bada och städa lite men imorgon blir det storstädning hemma. Niko fäller som en gris alltså haha.

Jag hade iaf jättekul i Polen. Patrik och mormor kom jättebra överens och hade jättekul. JAg fick översätta allt på polska till svenska och tvärtom men det funkade. Patrik lärde sig även lite ord hehe så det var kul. Han gillade stället också och han älskade min mormor hehe så han vill tom tillbaka dit nästa år =)!! Jättekul att träffa mormor igen. Jag snackade loss på Polska hehe. Vissa ord var helt svåra att komma på så fick tänka helt men det gick braaa.

Orkar inte skriva mer nu eller ladda upp bilder men det kommer lite bilder från Polen sen =)! Nu ska jag kolla på tv och sen baada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0