Tatuering och nya skor

Var på nova med mamma idag. Hittade jättefina sandaler på rean på scorett! Assköna verkligen och billiga, 150 kr bara! Dem två jag har köpt, vita och svarta är helt obekväma när man går långt. Får skoskav och allt men dessa var såååå sköna! Plus att på dem svarta sandalerna så trillade nästan en nit av idag när jag råkade gå in med min egen vänsterfot i den högra haha så nu måste pappa laga! 



 

Oj nu blev den första upp och ner men så ser dem ut och är jäääättesköna!

Jag och Sandra letar även resa. Blir nog Grekland -Kreta och vi kommer nog åka den 13. Pappa kommer få vara ledig 13 och 14 så att Niko inte är helt själv 8 timmar. Veckan efter jobbar mamma kväll så då kommer Niko bara vara själv 2-3 timmar och hoppas han klarar det. Orkar egentligen inte åka plan igen för hatar att flyga men vad gör man inte för sol och bad?! Ska även äta jävligt gott. Grekisk sallad och tzatziki som jag knappt åt i Cypern. Till lunch kommer vi att köpa pasta och koka eller något för finns typ ingen restaurang på det hotellet vi hittat. 3700 kostar det typ så ändå okej pris liksom =)!

Sen vill jagsååå gärna ha en tatuering som jag snackat om innan. Vill nog ha ett kinatecken men vet ju dock inte vad än. Vill hitta något som passar mig och jag tycker betyder något fint. Kärlek tex är jätte vanligt liksom så känns inte så kul utan vill ha något mer speciellt som inte så många har. Och vill ha den i nacken, det är jag 100 % säker på. Så när jag vet vad jag vill ha så blir det en. Vill gärna ha den innan Thailand för det är sååå fint när man är brun! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0