Staan

Ska cykla in till stan vdi halv 4 och möta anna vid 4 utanför Statsbiblioteket. Ska låna en bok om högskoleprov och sen kunde man tydligen låna gamla högskoleprov med facit typ och öva hemma, hoppas det, hade ju varit skitbra!! Sen ska jag hem igen och äta och sånt sen tror jag att jag ska testa och träna fotboll idag...haha är helt nervös, komma där efter 2 år nästan och så tränar dem med massa 93:or! Inte det roligaste kanske, dem är 5 år yngre än mig men dem kommer säkert vara bättre än mig också för har inte spelat på 2 år! Får se om jag gör det. Annars har jag tränat lite med Niko. Fick en liten hemläxa igår på kursen så Niko börjar lära sig faktiskt....Han lär sig assnabbt den vovven. Intelligent!;)

Ska snart ge Niko mat och sen gå en runda med honom....Vill även köpa mitt Gerdakort snart :) ska få det i tidig födelsedagspresent så jag slipper betala för det. GÖTT! För denna månaden kommer det gå åt bara 1000 kr lr mer åt saker jag måste betala, riktigt surt!! Vet inte om jag kommer ha råd med en enda utgång i september, tror inte det och sen får jag snåla med fikor och sånt!! Måste spara och spara. Sen i okt har jag iofs allt typ så då får ja snåla ännu mer. Ska hålla en budget på 1000 kr varje månad tills vi åker, ska försöka. Sen ska vi boka biljett snart och där kommer det gå 10 000 , nu i början kommer man bara vafaaan vad mycket pengar och sånt, men när viväl sitter på planet dit så kommer det vara värt det!! Men är ändå helt så, typ 10 000 bara borta från kontot haha! Illa, men lätt värt det sen ju!! Längtar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0