Sov så gott!

Nu är det dags för mig att bege mig till sängen. Sitter dock redan på sängen haha men ska lägga mig med andra ord. Har ju varit en lugn dag som alla andra. Har städat och haft mig. Gått ut en runda med Niko, ätit pizza och sen bara tittat på tv och suttit här. Kan ju faktiskt utnyttja min tid till att läsa klart min sista Twilight bok. Vissa perioder läser jag massa och andra inget. Nu i Cypern läste jag 2 kapitel när jag brukar läsa 2-3 böcker utomlands annars. Samma i Thailand. Läste inget men ändå hade man tid på stranden. Imorgon ska jag ta tag i läsandet. På kvällen innan jag ska sova ska jag läsa iaf 1 kapitel om dagen haha. Fast kommer jag in i boken kan jag inte sluta läsa, men är på sånt tråkigt kapitel nu så orkar inte läsa men måste om jag ska komma vidare.

Imorgon blir det nova som det ser ut just nu sen på kvällen får vi se.

Godnatt och sov så gott alla så hörs vi imorgon...




Saknar Cypern och att vara där med min älskling! Synd att man inte har massa pengar så att man kan flytta ihop! Hade varit något. Men det får vänta ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0