SOOOL

Sol, du sköna sol. =P Har legat i solen kanske 30 min haha. Fan vad svettigt det är. Har fixat och donat lite här hemma med en speciell sak !! =P Idag blir det nog att åka till Milton! =) Annars så ska jag inte göra så mycket. Jo, vi ska boka resa, jag och min syster. Blir nog som sagt Kreta - Agia Marina. Stranden 400 m och till centrum 600 m. Helt okej och kostar 3800 var kanske eller så. ändå billigt! Så det ska vi göra senare ikväll tror jag. Hmmm...vad mer? Jaaa, har inte mycket och skrivaaaa........Efter resan så är det 20 aug vilket betyder att det snart är sep då. Sen bara 4 mån kvar. 16 veckor. Innan vi åker. Fatta. Så himla glad att det blir av. Trodde inte det när jag kom hem igen.

Nu ska jag leka lite med Niko och sen gå och bada, måste ju fixa mig lite om vi ska åka sen =)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0