Så sjukt lat

Haha, jag är så sjukt lat och trött. Har packat ner kläder men har fortfarande alla dem andra sakerna, böcker, smink, solkräm och duschkräm, shampo, plattång, smycken och allt smått och gott, ja ni vet själva. Måste ladda ipoden, kameran och nitendot men orkar inte. Ligger bara i min säng men jag går ju upp vid 8 också. Vaknade 6 först när patrik gick hem och skulle till jobbet och sen vaknade jag 8 för Niko ska ha mat. Inte konstigt att jag är trött då när jag annars vaknar 11. Haha en stor omställning för mig. Men ska ta tag i det och packa sen för har ju fortfarande hela dagen på mig. Ska även till affären med Sandra sen, vi ska handla pasta ( o ha med oss till lunch) , skorpor och sen tidningar att läsa på planet. Då går tiden mycket snabbare!

Ska kolla lite till på tv nu och lata mig och sen cykla till affären....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0