Rolig dag

Lu kom till mig vid 3 så gick vi till tåget. Någon hade lagt värsta äckliga spyan på tåget. FYFAN vad jag mådde illa. Fan gå till toan om du känner att du mår dåligt. Man behöver inte spy på golvet liksom, det luktar och är äckligt!!!

När jag kom fram växlade jag pengar, mina polska pengar. Fick lite tillbaka iaf =)! Sen mötte jag upp Rebecka vid hm på gustav. Hon såg först inte mig så bara gick förbi precis 1 meter ifrån mig haha skitball. Sen så gick vi heela vägen upp till Trianglen och in i alla smyckeaffärer som guldfynd, hallbergs guld och albreks guld eller vad dem heter för hon skulle köpa örhänge till sin kompis. SÅÅ jobbigt. Men till slut hittade hon fina =)! Sen gick vi runt lite och till sist åt vi på Mc donalds. Har iaf haft skitkul och vi hade huur mycket som helst att snacka om så våra munnar gick i fullvarv! =) Ska vi göra om någon dag.

Nu är jag såååååååå trött. Mina ben gör sååååååååååååååå ont!! Gått så mycket.

SÅÅ avis på Rosi, (tjej från usa) som kanske ska till Thailand om mer än en vecka och stanna i 19 dagar! Alltså hon bara åker dit heeela tiden men ffyfan vad kul!! Helt aviiis. Men jag hoppas hon har råd och tid att komma till nyår också för hon är skitball och festa med! =)

Neeee ska kolla på tv nu, är så fett seg så jag kan somna nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0