Paradise Hotel

Åh, så fick man inte reda på vem som blev bff idag utan var ett program då alla tävlande fick komma tillbaka och prata och sånt. Men kollade på internet, sökte på Paris bff så kom det upp några bilder så nu vet jag vem som vinner ändå haha.

Kom även på att det är Paradise Hotel 4 idag kl 00.00 det danska då. Skitkul att titta på. Har sex i tv och allt. Hade jag ALDRIG haft. Hade aldirg kunnat ha det! Jesus. Vem vill visa sig för såå många tittare. Never! Men rätt kul att titta på för vissa är blåsta! Ska bli kul att titta på det svenska när det börjar. Tror det ska komma igång i höst.

Just nu kollar jag på filmen på 3an men orkar inte kolla på det så får bli 5an Real housewives of New York....ine så jätte kul heller men finns ju inget annat och har ingen ball film att titta på heller!

Pappa gick nyss ut med Niko och alla småbarn som bor här i området sprang såklart fram och började klappa Niko och sen frågade en lite tjej på 10 år eller yngre " när får jag gå ut med den hunden?" pappa bara " gå ut?!" hon bara " ja du känner min pappa" eller något. What?! hahavet inte ens vem hon lilla tjejen är, kanske dem som bor i det sista huset här men vadå känner hennes pappa? No way att hon ska ut med Niko liksom, vad tror hon. Han kommer ju släpa henne på marken så stark han är!  Tyckte jag var lite konstigt.

Äter chokladbollar just nu, min syster bakade nyss. JIIIPPI. Gott. Men måste dock skära ner på gottiset snart alltså. Blir ju träning 1 sep typ ändå så ajaaa. Ska bli skönt att träna och gå ner mina 4 kg som jag gick upp i Thai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0