Packat

Har nästan packat klart......tandborste och smink ska in imorgon och handväskan ska packas ikväll.....ska upp kl kvart över 4. Kommer inte lägga mig förren halv 1 ändå haha så kommer vara helt trött imorgon vilket är bra....kanske man kan sova en stund på flyget isf!!! Fatta skönt om man somnar och sen så vaknar man igen av att man ska landa...hade varit något. Hoppas jag får sitta vid fönstret, hade varit skönt att sitta där och luta sig mot fönstret!! Kan inte fatta att jag kommer ligga och steka imorgon. Ska äta såå gott på kvällen. Tzatziki varje kväll till förätt! JATACK, sen på kvällarna ska vi spela spel och kanske äta något gott.....får inte glömma ta med mina högtalare!

Skriver nog en gång till innan jag lägger mig, nu ska jag fixa det sista och äta lite skorpor och sen kolla på tv :)

KREEEETA here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0