Nu är det teori

Vid 5 ska vi åka till Södra Sandby för att gå på teorikurs inför valpkursen. Ska bli spännande och se vad vi har gjort fel haha och vad man ska göra istället....ska nog bli bra! Idag var jag i stan med Lu och Linda. Fikade och sen gick vi runt i 1 timme typ för att leta efter Lindas skola haha. Hoppas det går bra imorgon och att du hittar :)! Sen nu sitter jag hemma och har nyss ätit....

I veckan händer inte mycket. Ska åka in till stan imorgon för att låna en bok och sen på tisdag är det då valpkurs. Sen snart ska jag köpa Gerda gympa kort så då blir det till att träna mycket så att det är lönt att köpa det....sen då kanske fotboll också. Så då blir det mycket träning vilket jag verkigen behöver. ÄR en äkta soffpotatis och ät så seg och trött alltid. Man blir mycket piggare och gladare när man tränar.

Annars är det inget speciellt som har hänt i mitt tråkiga liv. Sitter hemma som vanligt. Kollar lite jobb då och då men ska vara deltid, finns inte sådär mycket att välja på men vi får se om jag lyckas få ett litet jobb iaf, lite extrapengar hade inte suttit fel. Denna månaden kommer det gå åt sjuukt mycket!! 
 
- Frisör
- Gympakort
- Mobilräkning
- Högskolepriovet
- Studentleg :P

Bara det är typ 2000! Fast iofs kommer jag att gå gympakortet i tidig födelsedagspresent av mina päron tror jag. Sen har jag nog några skor liggandes och sen lite kläder, blir nog shorts och ngt linne lr t-shirt. Orkar inte riktigt köpa nya träningskläder till det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0