Nova och träning...

Var på Nova innan en snabbis med Lu. Tog en glass på mc och sen skulle hon passa sin kusin så hon åkte dit och jag hem. Vid 7 kom Marie, mammas kompis från jobb och visade oss lite saker med Niko. Vi gick ut en runda ner till mossen då hon tränade honom lite i hur man går fint och tro det eller ej, hela den promenaden gick han på vänster sida och han gick jättefint. Kanske för att hon kan hur man hanterar hundar bättre än vi, hon har haft 3 st trots allt men vi ska öva, öva och öva och sen kommer han bli jätte duktig! Han lär sig jättelätt och det tyckte hon med! Efter kursen kommer han att vara jätte duktig =)!

Ska snart sova tror jag, har helt ont i huvudet för vaknade 7 idag!! Imorgon ska jag upp 8 igen för att ringa barnmorskan så att jag kan få nya p-piller. Man får gratis till man fyller 21 så passar på att få nya nu! Hoppas dem har tid vdi 3 för då åker jag med Lu dit som ändå ska till sin mamma, så visar hon mig var det ligger! Perfekt. Får se imorgon.

På onsdag blir det till att träffa Lu och Lunt i stan förhoppningsvis. Sista gången man kommer träffa Lunt nu på riktigt länge. Vi ses i jul hoppas jag!!

Har inte mycket mer att skriva nu. Ska titta på tv och gå och fixa mig strax och sen lägga mig i sängen!! SKÖNT. Hoppas veckan går fort men det gör den nog och efter denna veckan är det bara 15 veckor kvar! JESUS vad snabbt det kommer gååååååååååååååååååå!!!



Orkar inte vända den men lägger upp en bild på glassen jag åt igår i Bjärred. Asgott med mjukglass och blandströssel =) MMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0