Nothing

Har inte gjort något idag....gått ut med Niko har jag gjort.....längtar till jag köper träningskort.....och sen igår så pratade jag med en från mitt förra fotbollslag och hon skrev " du ska spela match imorgon" jag bara VA nej? blabla, det visade sig att dem ska spela match idag men saknade lite spelare och undrade om jag ville vara med men tyvärr känner jag mig inte redo för fem öre. Orkar inte ens springa typ, inte rört mig eller spelat fotboll på 2 hela år nästan! Känner inte bra! Så fick tyvärr säga nej men jag hoppas att dem lyckades hitta några andra iaf. Men efter det funderar jag nu mer på att gå och träna och se men något som tar emot haha. Får se men måste komma iform inför Beachen fan!! OCH gå ner mina 4 extra kilo som jag la på mig i Thai. Denna gången blir det inga extrakilo!!! Blir Thaimat = inte fet mat hihi!

Nu ska jag städa lite i min garderob och sånt, ta fram dem lite mer höstkläderna......vill ha massa mysiga koftor och fina tröjor men har som sagt inte råd att prioritera kläder just nu. Hellre går jag och fikar lite mer och skiter i kläderna!! Ska ändå vara borta dem kallaste månaderna och sommarkläder har jag så det räcker och blir över. sist använde jag ju fan 2 shorts och 3 klänningar på 2 mån haha!

Kommentarer
Postat av: sof

ja lite nyttiga får vi allt va :P

2009-08-30 @ 22:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0