Nikopiko

Var ute med Niko och Sandra nyss. Han skäller just nu i trädgården haha. Sen brukar han ALLTID skälla som fan när posten kommer 3 på natten. KUUL! För mig gör det inget för jag jobbar ju inte men mamma och pappa vaknar alltid kl 3 liksom! Inte så kul. Snart börjar Sandra skolan igen så då är det bara jag hemma med Niko. Ska dock börja träna så kommer få lämna honom hemma en massa så att han vänjer sig ännu mer. Han vet iaf att när ingen är hemma så sover han. Så det är skönt. Han har även börjat lära sig att gå bättre i koppel. Han drar fortfarande men det är lite bättre nu. Sen varje gång det kommer människor så blir han överglad och börjar dra som FAAN, fatta stark han är. Har helt ont i min hand där jag håller hans koppel för han drar så mycket, samma sak när det gäller andra hundar. Men men snart kurs så hoppas att vi får bra tips där som vi kan öva på. För man måste lära dem att gå i koppel bra, går inte att gå ut med honom när han drar så mycket. Pappa ska även köpa ett nytt koppel runt halsen idag, det är för litet. Han växer så att det brakar. Kan själv inte se det nu när jag är hemma men kommer nog se en liten förändring efter Kreta. WIE imorgon är vi där vid denna tiden och ligger och solar! Ska bli skööönt. Kommer vara nervös innan vi ska gå på planet för det är jag ALLTID! Men brukar släppa när vi är uppe i luften, då kan det vara rätt avkopplande. Tror vi ska se "allt flyter" på vägen dit och "vi hade iaf tur med vädret" på vägen hem. Ska försöka sova imorgon för ska ju upp redan halv 5! TRÖTT.



Min lilla sötnooos! Han växer som sagt så att det knakar! =) Men tycker det är kul att han växer så snabbt. Titta bara hur liiten han var här..
  

NAAAW, sååå söt! Kommer inte ens ihåg hur han var när han var liten!!! SÅÅÅN plutt!!

Gjorde Milkshake igår. Mjölk, vaniljglass och sen oboy, ville ha chokladsmak. Blev skitgod faktiskt.




Nu måste jag gå ut och se vad Niko skäller på. Sen måste jag börja packa har inte ens börjat men har ju hela dagen på mig så det är luuuuuuuuuuuuurre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0