Malmö

Gud vad fint väder det är ute, synd bara jag inte orkar sola så mycket. Har suttit ute max en halvtimme! Ska snart in och bada och göra mig iordning och sen vid kvart över 3 ska jag in till Malmö och träffa Becki. Ska kolla lite i affärer, växla mina pengar och sen så ska vi fika. Ikväll vet jag inte? Jullan vill till Babel men har inte lust eller ork .Tycker som sagt inte ens det är kul längre att gå ut typ. Och om jag ska in till Malmö nu och sen hem och in igen o hem blir det mycket pengar! Har redan slösat massa nu på resan till Cypern och måste spara om jag ska kunna åka iväg om 5 månader. Ska ha råd med julklappar och allt vad det heter i jul med! Vill hellre sätta mig i Lund isf och kanske ta en eller två cider =) ?

som sagt, fan vad tråkigt det är att sola i trädgården!!! Får se om det blir med min syster, eller vi ska nog men vi har inte bokat något än. Så seg så jag orkar inte ens kolla upp något bra, fint och billigt. Vill egentligen inte sätta mig på ett plan igen för tycker det räcker nu med flygningen!!! Haha, men måste ju vänja mig. Sen blir det långflygning till Thailand som jag helst vill slippa. Synd att det inte fanns tåg och båtar som gick ner dit snabbt. Hade varit något.

Nee, ska ut och sätta mig och titta på när mamma fixar i trädgåren =P solen är i moln nu och vid 1 ska jag gå in och bada och fixa mig och allt. Sen måste jag äta något litet bara för vi kommer ju inte fika förren vid 5 kanske!

Tror att jag och patrik ska träffa becki och mohammed på söndag om det nu inte är kalas för Milton. Vad blir han nu...4 år?! Stooor pojke. Han är så söt. Hade ni hört honom snacka hade ni smält. Så ska mitt barn också vara! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0