Långrunda

Var ute och gick med Lu och Niko för en stund sedan. Gick nere vid mossen och Niko gick jättefint faktiskt! Skönt artt han börjar gå finare nu. Träffade dock på samma hund 4 ggr typ! Riktigt störigt och ägaren drog typ inte i sin hund heller och sen bara stannade dem mitt framför oss så Niko blev galen ju haha. Men han var duktig sen iaf, lilla Niko. När vi kom tillbaka kände jag mig helt konstig. Ont i magen, svimfärdig och allt men gick in och drack vatten så nu är det bättre. Lite ont i huvudet men det kan vara för att jag måste vakna 8 varje dag....Jag vet det är inte så tidigt men för mig är det haha. Men Sandra får ge mat imorgon för hon ska upp då så slipper ja gå upp då, kan jag sova till 9 iaf! Ska till stan imorgon med Lu och Lunt, ska bli gott med fika!

Sen imorgonkväll kommer nog Patrik och sover här till torsdag och sen torsdag till fredag med =D!! Sen är det HELG igen!!! Kan inte fatta hur snabbt det går! O snart fyller Lu år ju! =D hihi 21 år och allt. Stor flicka! Sen är det min tur "snart".

Ska äta tacos nu, är ashungrig och måste äta så jag inte börjar känna mig svimfärdig igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0