Kreta på torsdag

Haft en hääärlig helg! Träffade även Becki och Mohammad igår igen och det var kul! Jag träffade iofs henne i Malmö förra veckan men kul o ses alla 4 igen.

På torsdag blir det Kreta med sandra! Ska bli skönt. Sol, bad och god mat! Fyfan vad jag ska slappa!! Ta med massa böcker och hoppas jag orkar läsa. Ska verkligen chilla. Sola och bada och sen ut och äta på kvällarna sen hem och chillaa och sova! Wiiie! Måste börjar packa snart. Vill egentligen inte flyga men måste ju för att komma dit.

Ska träffa luis ikväll och kolla film. Sen efter Kreta funderade vi ju på tosselilla...vi får se till att det blir av. Kan dock inte göra av med alltför mycket pengar ju för jag och soff ska boka biljett när hon är hemma igen, vilket är snart! 1 månad nästan ju. Galet. Sen är du hemma igen och sen åker vi. Längtar. Men nu längtar jag till torsdaaag också....

Ska äta mat nu och sen kolla på tv igen och sen gå till lu ikväll. Härligt att man bor så sjukt nära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0