KRETA here we come

Ska alldeles strax lägga mig. Ska packa ner det sista i min handväska och sen är jag nog klar. Har suttit och fixat med ipoden. La in några nya låtar som jag ville ha och fixat med kameran, laddat allt osv. Har pengar, pass och biljett, det viktigaste som jag alltid säger men annars har vi nog allt. Har lite mat med oss, pasta och skorpor och nutella. Ska vi äta till lunch....GUUD! Snart går planet. 07.00 ska vi lyfta enligt biljetten. Alltså om 6 timmar! Kan inte fatta alltså. Börjar bli pirrig i magen nu, alltid innan en resa. HATAR att jag ska bli helt nervös. Skitväder hemma så ska bli så skönt att komma till solen, IGEN! Ska bara vila heela veckan och ha kul. Ska packa ner det sista och sen borsta tänderna och sova. Kommer nog vara trött imorgon, ska upp om 3 timmar haha. HOPPAS att jag kan sova på planet....då går tiden mycket snabbare.


Ha det så kul här hemma så ses vi när jag är tillbaka om 1 vecka, brun och fin förhoppningsvis.  =) Love <3


Kommer sakna min älskling!!! Vill att han ska vara här nu men det är han inte =( Buhu, sa hejdå i morse men var ju helt yrvaken. KOOM hit nuu hihi. Älskar dig iaf så mycket och kommer sakna dig!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0