Knock You Down

Den härligaste låten just nu enligt mig är Knock You Down



Sjukt härlig. Den ska jag ju festa loss till i Thailand även om den kommer vara ute då säkert men så sjukt härlig. Jag blir iaf helt partysugen när jag hör den!

Ska packa till Kreta sen idag och fixa. Sen imorgon måste jag handla tidningar till resan och kanske träffa älsklingen, hoppas det iaf!! wiiie, vad härliiiiigt det ska bli att komma iväg till värmen igen. Och på vägen hem åker vi på natten så hoppas man kan sova då! =) Brukar kunna somna lite på natten för då är det mörkt ute så det är skönt.

nu ska jag gå och bada och ta ansiktsmask och sen lyssna på knock you down igen! Övergrym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0