Hemma från Kreta!!

Kom hem från Kreta inatt. Var såååå trött och så sjukt hungrig haha...somnade direkt när jag la mig. Mådde helt illa på planet så maten åt ja inte upp och kunde inte sova heller men resan gick bra, ingen turbulens på vägen hem heller, skönt. Vi kollade på "vi hade iallafall tur med vädret, igen" Skitball haha. Satt och skrattade för mig själv på planet. Resan tog 3 timmar typ, gick jättesnabbt!! Är nästan inte alls rädd att flyga mer nu...bara när man ska starta fast att landa var fan mer läskigt denna gången. Både dit och hem. Hela planet bara fick sån stöt på kreta typ av vinden lr ngt så hela planet lutade som fan till höger, trodde vi skulle landa helt snett och samma igårnatt! Läskigt. Men gick bra som tur var!

Har iaf haft sjuukt skönt. Vi har verkligen bara solat, badat och ätit......och sovit. Har seplat minigolf en gång och sen har vi varit inne i Chania typ 3 eller 4 gånger...jättefint där verkligen. Sen gick vi till agia marina som inte alls låg långt bort..=)! Åt där inne en gång också. Åt mest grekisk sallad, var inte sugen på någon mat direkt men åt ändå en carbonara ( som bara var pasta, sjukt äcklig) sen en kyckling schnizel och sen en kyckling suvlaki! GOTT var det men man blev så mätt!
Tänkte lägga upp några ( MÅNGA) bilder från Kreta nu, mest på mig haha, har inga tillsammans och vet inte om Sandra vill vara med på så många bilder men här kommer iaf några =)! Dem ligger inte i någon speciell ordning eller något det orkade jag inte...

                              


Såå, där var massa bilder, mest på mig dock haha men men =)! Nu måste jag äta något och sen bada och bege mig in till malmö för att träffa tjejerna! Ska bli kul! =) Var förresten skönt att komma hem igen, det var sååå varmt där och kul o träffaNiko igen =D! Älsklingen kommer nog o hämtar mig ikväll så ska vi sova här =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0