Goodbye

Kristina Debarge - Goodbye





Uppe med tuppen idag igen. kommer bli så nu för niko ska ha mat vid 8 tiden! Suck.....Ska ut och gå en runda med Niko och Lu sen. Vill gå ner där vid mossen, vi gick där igår med marie och niko och han gillade det! =)

Har ätit frukost men börjar bli hungrig igen känner jag. SÅÅ chill schema sandra har. Börjar 12 mån och tis. GÖTT liksom!

Neej, nu ska jag göra något vettigt och sen ska jag rensa min dator på bilder, lägga över alla på extern, den börjar bli så sjukt seg så orkar inte ha massa bilder här. ska önska mig en egen hårddisk när jag fyller år, på 1tb! Patrik har en sån och det är bra att ha en egen när man börjar plugga sen. Wiiie ska bli så kul. Kommer kaaaaanske gå i ESLÖV av alla ställen. KUL! Känns ju inte som det är mycket fest där inte men utbildningen är precis det jag vill så ska tänka på det och kika om det finns någon annan stanns. Det är en ky. utbildning så för att komma in måste man även skriva ett personligt brev och bli intervjuad tror jag. Ska även testa göra högskoleprivet, TROR jag, nu i höst. Går det skit ( som det kommer göra ) så gör jag kanske om det i vår igen om jag nu skulle ångra mig och vilja gå en annan utbildning. På den ky utbildningen tar dem inte på högskolepoäng men om jag ångrar mig så är det bra att ha. Får gå skit isf men man ska ju alltid testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0