Fästing

Tror jag hittade en fästing på Niko precis ellan ögonen, lite högre upp. Så ska iväg och köpa en sån som tar bort fästingar och sen byta vårt koppel till ett svart, hoppas det finns! Sen efter det ska vi cykla vidare mot stan och träffa Luntis. sista dagen vi ses idag på ett tag. Ska ta en fika och så....

Sen ikväll kommer Patrik hit. Han ska tvätta sin bil så jag ska hjälpa till och sen kanske det blir en runda med Niko igen...=) Han går ju fint nu, eller ganska fint så att nu är det kul att gå med honom. Tror jag ska ut en runda med honom innan stan. Efter han har ätit.

Annars då? Har precis badat och sååå.....måste fixa med det externa minnet ikväll...har inte blivit av haha. Min dator e helt slö så måste få bort massa skit! Snart är det heelg igen. Ska bli mysigt på lördag. Äta med Lu och Julia på Fellini antagligen. Finns sån god laxpasta med sparris och spenat! Låter asgott så är sjukt sugen på det. Ska sitta och äta och ta någon cider och så :) Mys!

Sen på söndag så ska jag kanske på kalas, vet inte än och på kvällen teorikurs! Sen på tisdag kör dem igång med träningen. Ska bli kul att se hur Niko uppför sig bland alla hundar, kommer bli svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0