Sol idag men som vanligt orkar jag inte solaaaa. Tycker det är tråkigt att bara ligga där man vill ju kunna bada, och helst i ett fint hav! Men ska ju nog ändå snart åka iväg på semester med Sandra så det gör inget för mig att jag inte solar nu ;)! Kommer få sol så det räcker och blir över på Kreta! Ska ju vara jättevarmt där nu. Och nu ska jag bli brunare än jag var efter Cypern. För nu har jag lite mer färg än jag hade när jag åkte dit. SÅ snyggt att vara brun. Man blir sååå mycket snyggare när man är brun!

Ska nog till Nova med mamma senare, ska testa ett par högklackade skor från Scorett. Har tittat på dem hur länge som helst men aldirg orkat testa dem men nu ska jag. Hoppas dem inte är sköna för är dem sköna så kommer jag bara vilja ha dem och har inte råd med skor nu. Så man kan hoppas att dem inte passar så slipper jag gå och tråna efter dem! Älskar skor och ser så snygga hela tiden men tyvärr så kan man inte shoppa om man vill på en resa. Och resa ligger ju helt klart först på min lista. Gud vad jag längtar. Snart bara 4 månader kvar som är = 16 veckor! INGET JU!  Gud vad tiden kommer gå snabbt. Galet!!! Niko kommer förhoppningsvis att lära sig gå i koppel på kursen så då ska jag gå lite promenader med Niko och sen snart blir han större och äldre och då ska jag också gå lite längre promenader sen blir det gym och kaaaaaanske fotboll. Sen är jag fit för beach 2010 i Thailand! Kommer vara snygg!

Nu ska jag städa garderoben. Fan vad jag kommer vara duktig på att städa när jag får egen lägenhet. Tycker det är kul att städa ibland! När man vill är det kul. Fan vad jag längtar till jag får egen lägenhet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0