Då är det helg snart

Japp, imorgon är det fredag, IGEN! Var nyss helg ju haha. Tiden går så snabbt men det är braa! Gå snabbare!! Var ute med Niko för en stund sedan och fyfaan vad svettigt ute. Satt och läste en bok ute innan men gick in lika snabbt igen. Man bara svettas och man kan inte doppa sig. Usch, inte kul!

Ska snart ta fram vårt externa minne till datan så ska jag lägga över bilder där så att min dator inte hackar lika mycket. Den är helt seg och proppad med saker så tror det är därför det är så! Så det ska jag fixa och dona med snart. Ikväll ska jag ta Niko på en promenad igen och sen så ska jag försöka sova tidigt! Vid 9 typ för då blir det även fredag snabbare. Ska vara med älsklingen imorgon och på lördag ut och äta som sagt. Söndag kanske kalas och sen teorikurs. Kanske ska träffa Becki och Mohammed på söndag på dagen, vi får se vad som händer....helgen går alltid så snabbt. Men på tisdag är det 15 veckor kvar tills vi åker! =) WOHO! Okej det är 4 månader kvar....suck haha men hoppas det går snabbt.....

Ska hämta externa minnet nu och sen börja fixa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0