Can´t Wait

Kan inte hjälpa det men sitter här hemma och tittar på olika youtube klipp från Phi Phi, Thailand! Från Ibiza Bar, det bästa utestället på Phi phi enligt mig! Det vid stranden som jag och anna alltid var på. Kollar runt på olika klipp, fyfaaan vad jag längtar!! Kan inte vänta och vill inte vänta. Vill åka nu för har så sjukt tråkigt hemma alltså! Haha, tiden går så sakta!! Och när jag är där vet jag att tiden kommer rinna iväg :( Inte kul, men kommer få såå jävla kul alltså!!! IIIH! Jag bara tjatar och tjatar men längtar verkligen som in i helvete!

Vill även börja träna snart! Är så jävla pepp! Ska ta upp fotbollen och träna 2-3 ggr i veckan, i vinter blir det grymt mycket fysträning. Det gillar vi. Sen Gerda blir det också typ 2 ggr i veckan! Här ska jag bli fit igen! Så pepp, och det är ju sjukt bra för det motiverar mig grymt mycket!

Allt för mig denna måndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0