Bjärred

Åkte till Bjärred med Patrik och så köpte vi en glass var och gick ut på bryggan och så, jätte mysigt =) Tänkte ta med Niko så han kunde bada lite men sket i det. Sen nu ska vi snart se någon film, vilken vet vi inte än och jag ska äta chips med dippa!! MM längesen. Ska få unna mig det på helgen men under veckan ska jag inte äta skit! Vetefan hur jag ska göra med träningskort. ASdyrt på friskis. Onödigt eftersom jag åker i dec och inte ens ska träna 6 mån utan det blir 4 mån......hade velat ta gerda men inte kul o cykla dit själv liksom..wohoo! Ni andra pluggar ju och kommer åka direkt antagligen så neejtack inte så skoj!

Ska kolla film nuu =) sovgott sen puss  o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0