Bilder

Håller på att föra över bilder till extern hårdisk och dem viktigaste bilderna från alla semestrar för jag även över på skiva! Men det tar ju en massa tiiid. Började vid halv 7 eller något haha! Ska ta borta bilder från datorn nu så att den blir snabbare! Hoppashoppas! Var nyss ute med Niko igen. Blir gaalen när han träffar andra hundar men med människor är det inte samma längre...lite bättre. Men fan vad det är svettigt ute. Gick i bara shorts och linne och ändå, så varmt. Men det är bra, sommaren håller i sig lite till. Me like!

Imorgon är det fredaag. Fan vad det går snabbt alltså. När man jobbar går veckorna så sakta och man verkligen längtaar till helg. Nu går veckorna såå snabbt. Liksom, 6 månader sen jag kom hem från Thailand. Ett heelt halvår har gått och känns som 2-3 månader. Visst hade varit skönt med extra inkomst.....ska se om jag kan hitta något extrajobb bara men känns inte som det finns såå mycket liksom. Många jobb vill även ha körkort vilket jag inte har! Nejfan, till våren ska jag leta jobb som faan, och försöka ta körkort och sen flytta och börja plugga. Det året kommer bli braao! Men innan dess har jag en resa att se framemot och det är den resan som gör att jag ändå orkar gå hemma haha och inte deppa för mycket över jobben och att det är svårt att få jobb. Men när jag inte tänker på resan så går tiden snabbare dock....Men vi ska ju boka diiirr när Sofie kommer hem, SNAART, och dåå kommer det kännas som vi ska åka. Nu vet vi inte ens när det finns och sånt. IIIH! Sen får det bli utgång när du är hemma SOFF! Sparar nog mina pengar och väntar tills du kommer hem så får vi köra på superduper utgång då!!

Ska titta på Scary movie 3 kl 22.00! Wihoo, var och handlade lite lösgodis innan med Lu så ska sitta och äta det och titta på filmen. Sen soova efter det.

Läängtar till lördaaag. Sååå gott det ska bli och sen kommer ju Kaarish och Linda hem på lördag kväll såååå i veckan får vi försöka ses och så får ni berätta och visa bilder ;)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har kanppt tagit bilder jhahaha :S

2009-08-28 @ 20:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0