aaah

Håller på att kolla på resor men hittar inga, eller jo, fig tree bay, ett hotell som ligger precis vid det jag och patrik var på. Vi såg det från vårt så exakt samma ställe liksom. Kanske inte så kul. För står på en hemsida att det blåser mycket på Kreta idag. Alltså riktigt mycket, Kanske inte så skoj. Och att det blixtrade....så man vet ju aldrig. Vill isf satsa på ett säkert kort liksom. Där det är varmt. Alltså Cypern. Vi får se helt enkelt. Orkar inte leta mer idag. Suck.

Patrik kommer och hämtar mig vid halv 7 sen ska vi åka! Kul att komma ut lite, var ju på Nova i går och malmö i förrgår haha så har ju inte varit hemma alls mycket denna veckan och det har gått ASsnabbt! Helg igen, man hinner knappt blinka!

Har precis sminkat mig och tagit lite mouse (stavning?) i håret. Plattar eller fönar det inte mer utan låter det lufttorka och sen tar jag lite mouse så att det blir liite lockar längst ner vid topparna och sen hårspray på det sen får det vara så. Äter tabletter som gör att man ska få bättre hy, starkare hår och naglar, vilket jag behöver. Sen får vi se om 2 månader om dem har hjälpt eller inte. Hoppas. vill verkligen få tjockare och starkare hår så det är därför jag inte plattar. Vill även att det ska växa och bli längre och plattar jag håret och sånt så blir det slitet och tunnare vilket gör att jag inte kan ha långt hår. Vill stärka det så jag kan ha långt =)! Vill helst ha lite längre än nu till Thailand....vill inte ha så kort. För när det väl blir lockigt där av fuktigheten så blir det helt kort.

Neeej, ska kolla lite på tv och leta vidare på resor. Hoppas vi hittar någon bra men gör vi inte det är det inte hela världen. Måste inte åka liksom. Jajaaa vi får se vad som händer och fötter haha!  ;)





Ångeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0