You spin my head right round, right round



Riktigt bra låt!

Okej, vad gör jag uppe nu? Ingen aning. Har ju dock ingen tid att passa imorgon så det är skönt. Alltså på ett sätt bangar jag inte att vara arbetslös under sommaren. SÅÅ härligt. Sola varje dag och bli en liten chokladbit ;) Nej, men det stör mig inte så mycket men hade dock velat ha jobb efter sommaren, aug - dec!! Det hade suttit fint. Gud, jag brukar titta igenom våra bilder från Thailand ibland och jag fattar inte att jag ska tillbaka! Fattar ni?! Det känns sååå overkligt att jag ska dit. Och sofie, lova nu!! Även om du inte har pengar ska du FIXA pengar haha. Vill jättegärna dit så jag ska nog inte plugga till hösten men då SKA vi dit så jag inte skiter i plugget och sen har du typ inga money! =) hihi, men vet att du fixar pengar så det är lugnt. MEN iallafall så kan jag inte fatta!! Hur mycket jag än skriver om det eller hur mycket jag än tänker på det så fattar inte min hjärna att jag ska dit. Längtar mer och mer för varje dag som går. Ni anar inte hur underbart kul det var i Thailand. Allt var så enkelt. Så balla människor man träffar på resan. Hoppas att vissa kommer tillbaka i jan, för vet kanske några =) IH! Är helt uppe i varv nu. Billigt och bra, varmt och skönt med underbara stränder, god mat och jäääääävligt bra fest. Sofie, jag ska visa dig hur man festar i Thailand!! ;) Hahaha, nämen gud så kul vi kommer få, dock får du inte springa iväg varje gång så man tappar bort dig!!! =D Hehe. Aja nog om Thailand, detta snacket tröttar nog ut er. Och ni andra tjejer mååste komma ner och möta oss efter plugget. Det hade varit pricken över i:et.

Idag så var jag i staaan med Annisen. Längesen vi träffades nu. I lördags, känns så skumt för innan var jag alltid med henne haha. =) Vi hämtade ut biobiljetter iaf och gick runt och kollade lite. Hittar huur mycket fint som helst nu när man inte kan handla. Sen när jag väl hade jobb och pengar så hittade jag fantamig inget!!! Tiden har gått så sjukt fort hemma tycker jag. Imorgon är det torsdag!! FATTA. Det var verkligen nyss helg och nu är det snart helg igen. Så ja, tiden går så snabbt fast jag är arbetslös. Men jag hittar alltid på något att göra. Haha. Varför börjar jag inte springa när jag väl är ledig? Typiskt mig att skita i sånna saker men ska faktiskt börja springa med Patrik på helgerna så han kan peppa mig!

Åh, just det. När vi gick sista biten till mff matchen i helgen gick vi igenom pildammarna!! SÅÅ fint det är där så dit ska vi på lördag om det är fint. Gå runt lite och sen sätta oss och ta en glass!! Så fint och mysigt. Vill ha med tyson men det ville inte patrik haha.

Vilket långt inlägg det blev idag. Ska gå och fixa mig nu sen ska jag sooova om jag kan. Måste läsa mer i min bok, börjar bli dålig på det nu.

Sen en sak, jag vill till Barcelona på ett sätt men sen vill jag även vara hemma på ett sätt. Alltså det hade ju varit en upplevelse i Barca helt klart men samtidigt ska jag resa iväg i dec igen och vet inte hur länge, 3 mån om vi har råd? Och då känner jag att jag vill spedera lite mer tid hemma nu med Patrik också. Sen vill jag åka på semester med honom i sommar vilket inte går om jag åker dit. Och jag gör vad jag själv vill såklart, han säger att om jag vill åka så får jag göra det så han hindrar mig inte alls men är så osäker på vad jag vill och inte vill så får panik på mig själv!! Kan inte bestämma mig men samtidigt känner jag att jag vill spendera sommaren hemma och sen resa för fullt nästa år. Så vår tid kommer soffan. Kan du fatta att vi ska fira nyår på koh phangan typ med 20 000 andra människor som har kroppsmålningar och är galna och fulla som vi själva kommer vara ;) ? Ne för du vet ju inte hur det är än men jag lovar dig, efter du varit där kommer du aldrig vilja åka hem igen. För såå underbart är det där och man måste uppleva det själv innan man vet hur bra det verkigen är. Så jag längtar ihjäl mig för vill bara släppa loooss och festa och chilla där borta igen för det var där jag trivdes som bäst!!
Thailand, love you longtime !! Som det stod typ överallt på alla bucketsstånd!! =)


Kommentarer
Postat av: sof

Nee då jag ska inte springa iväg (A) hihi

2009-04-23 @ 17:05:25
Postat av: camzor

haha säger du nu jaa haha, sen när du träffar dina hetingar så säger du inte samma sak ;)! hihi

2009-04-23 @ 18:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0