What a wonderful world....

Gud vilket härligt väder det är idag. Sitter ute i trädgården och läser på min 1a twilight bok som snart är utläst! Såååå bra. Tack soffan för du skrev om dem i din blogg annars hade jag nog inte ens haft en tanke på att köpa dem. SÅ bra och stämmer bra in på filmen också. Läste tex ps i love you för ett tag sen och sen såg jag filmen och gud vad mycket dem hade ändrat i filmen, blev ganska besviken då mycket var annorlunda men jag har sett twilight och nu när jag läser boken tycker jag att filmen och boken är helt lika varandra, vilket är bra!
Patrik har varit och tränat fotboll han kommer väl sen igen så ska vi äta lite påskmiddag hemma. Inget speciellt med påsken egentligen haha men mat är alltid gott.
Tog bara en liten paus i solandet. Försöker bättre på min bränna som sakta men säkert börjar försvinna. Mitt huvudet är lika blekt nu som innan jag åkte till Thailand men resten av kroppen är lite brun fortfarande. Hoppas man får färg snabbt iaf.

Hoppas ni alla andra också njuuuter av solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0