Sveeeeeettigt

Sitter ute och solar igen haha. Men man får fantamig ingen färg här i Sverige alltså. Iaf inte i trädgården men på lomma får man men lie för kallt för att sola där! Tog en liten paus bara men ska snart u och sola igen, ska in vdi 2- halv 3 och äta något litet och sen så ska jag bada och så sen in till Burlöv och handla mat med Anna och Lindaaa och så ska vi äta hos linda =)!! GOTT! Imorgon ska jag kaanske kolla match, patriks lag och sen vet jag inte sen pildammarna på söndag kanske. Myspys. Sen är det en vanlig vecka igen haha. Kommer nog gå snabbt ändå. Försöker verkligen hålla min budget!!! Har sagt att jag max får slölsa 2000 i månaden. Alltså 500 på en vecka. Det klarar jag nog om jag inte handlar så mycket och så! Ska åka utomlands med Patrik 2 veckor så där kommer det gå massa pengar och även under sommaren sen men det kan ja unna mig men sen måste jag snåla igen för måste spara som fan om jag ska ha råd med Thailand =)!

Ska sola vidare nuuuuu, får se hur länge jag orkar! Tråkigt att ligga själv hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0