Sol, sol stråålande sol - Bildregn Thailand!<3

Idag tittade solen fram =)! Galet härligt! Har dock bara suttit inne haha, tänkte gå ut och gå en promenad innan men så tråkigt själv! Just nu hade jag velat ha en hund så man kan gå långa promenader men icke! Annars har jag målat naglarna svarta igen, tagit på ansiktsmask och typ inget mer. Jo, tittat på tv och suttit vid datorn! Ikväll är det greys anatomy som jag bara måste se. Skulle egentligen fika med anna och linda imorgon eftersom linda kommit hem men icke, hon har tvättid imorgon, attans!! Men jag och anna måste till systemet och sen hämta min mobil som äntligen är klar! Spännande, för vet inte om jag får tillbaka den som vanligt eller så att jag kan byta ut den. Ska bli kul att se. Blir isåfall någon av dessa.
 Tycker att båda är snygga och dem kostar ungefär samma, har problem att välja mellan dem! Haha, så imorgon kanske jag kommer hem med en ny, förhoppningsvis bättre mobil =D! Lycka!!! Min lånemobil har redan stängts av typ 4 gånger idag. Sugig mobil!!!

Längtade helt till sommaren innan när solen tittade fram! OCH så tänkte jag tillbaka, Thailand!!!! Fyfan vad jag längtar tillbaka i vissa stunder! Tex just nu. Där hittade vi alltid på något. ALLTID! Vi badade och solade på dagen, sen gick vi hem kollade på tv haha och sov lite ibland och sen fixade vi oss, gick ut och åt och kollade affärer sen hem förfesta sen ut! Så underbart!!!

mc donalds!! Så lyckliga vi blev över att det fanns i phuket! =D Fanns på koh samui med och där åt vi ex antal cheesburgare haha!
Vad gör jag liksom? Försöker ta ner annas arm eller? haha
Det kända peace-tecknet!! haha herregud, på 90% av bilderna gör jag peace! Varför?! Fråga mig inte haha, ingen aning. Pinsamt dock. haha
snyggingar!
Vår underbara pool på koh lanta! Gaanska öde dock, men det behövdes!
Sån liten kaninunge på mbk i bangkok! Några ungar satt där med kaninen så sööt!
Anna och "lucky" haha "oooh lucky lucky oh lucky lucky"
Jag och gullungen!
Blev bjudna på shot, dock den ÄCKLIGASTE jag druckit. B5 eller vad den heter, tequila, sambuca och baileys och så ska man sätta eld på den och dricka den varm. Jag och anna trodde ärligt vi skulle spy haha!
Fireboys på phi phi!! Dem var grymma! =)
På koh phangan, folk skulle hoppa över stången som dem sedan höjde ashögt men folk var ju så fulla så dem hoppade ändå, och slutade ju inte alltid bra men det var kul att titta haha.
Vi på högtalren på drop in bar på koh phangan. Bleka och glada!! Sen en thaikille som jobbade där som alltid hade den kvasten som gitarr.
Koh phangan, heaven!
Sverige flagga och halsband ;) Alltid!
Haha, högtalaren!! Sååå bleka! Detta var i början haha!
Jag, anna, två killar till och scott =D, han till högermed vit keps är Scott från Kanada! Skitball =D!
En dag blev det även sverige"hattar" haha
Världens sötaste valp!!
Drop in bar, Koh phangan!
Heeeta!
Haha, två fireboys!! Dem skrattade sååååååååååååå jävla ball!!
På vägen hem, här är vi i Bryssel där vi väntade i 7 timmar!!

Phi phi <3!

Anna och Rooosi! =D
Söt elefant

Kan inte sluta längta tillbaka!!! Amazing <3 Thailand 16/1-17/3 - 09



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0