Sooool

Underbart med strålande sool!! Ligger ute i trädgården och läser. Ska snart fixa med mina cv och såå, skriva ut några och så. Hoppas att någon nappar om man nu delar ut cv. Ska också snart in och duscha och fixa miig. Ska ta tåget 18.15 om det nu går då? Hoppas det flr orkar inte åka in till stan och ta tåget därifrån! Ska bli mysigt ikväll och efter det ska jag hem till Patrik och sova där. Imorgon blir det mff matchen hehe. =) Ska bli kuul. Sen är det en låång vecka igen, kommer bara vara hemma som vanligt men men, börjar vänja mig haha. Tiden går ändå relativt snabbt fast jag bara möglar hemma. Borde börja träna, springa iaf men det gör jag ju inte. Illailla. Hade velat dra till Norge och jobba men inte själv, sen e det såå dyrt och bo så bra o dela med någon men ingen vill :( buhu eller har dem redan jobb här haha. Vilket jag kan förstå, vem vill säga upp sig här och så kanske det inte finns ngt i norge ens. blööö, får försöka att hitta här iaf!! Kan tom diska på någon restaurang hahah, om det behövs! Bara jag får något jobb.

Ska sola lite till nu sen fixa cv och sen baada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0