Skiter i Valborg

Ja justdet. Ska bara chilla ikväll. Har inte råd eller lust att festa idag! Har inte lust att festa alls nu mer, vet inte varför men tycker det har blivit för tråkigt. Visst jag har ju kul ibland hihi =) men orkar oftast inte alltså. Kanske för man upplevde ett såå bra partyliv i Thailand så att det här hemma bara är så tråkigt nu haha. Aja ska iaf upp till Luntis den 16 eller vad det blir och festa däär så sparar mina pengar och min sprit och mig själv till den dagen. =D

Sååå ska bara vänta på Patrik, han kommer vid 9 ikväll, sååå tråkigt, han ska träna fotboll ikväll, känns ju dock inte som många kommer träna haha men men han ska iaf träna, ååhh!! Ajaa, får sitta hemma och mögla tills dess.Ska laga pasta med laxsås snart. Är hungrig och hoppas att det blir gott.

HELT sjukt att det redan är helg. Kan inte fatta haha, veckorna går ju mycket snabbare nu än om jag hade haft jobb känns det som. Förresten så behövde dem ingen personal på ica i harlösa sååå är fort utan jobb, lite trist! Men kommer anstränga mig ännu mer efter sommaren, jag lovar. För känns som folk slutar sina heltidsjobb eftersom folk kommer plugga till hösten osv. Kanske lättare att få heltid då eftersom folk kanske går över till extra bara. Så får väl hoppas på det bästa efter sommaren. Skönt att sola lite när man vill på sommaren och inte sitta inne. Hoppas att någon vill med mig till Lomma ofta =).

Igår var jag på Nova med mamma och min syster. Fick ett vitt ribbat linne och två solglasögon av mamma. Ett par vita och ett par ljusrosa. Så balla!! =) Dem gillar jaag starkt. Frågan är hur mycket jag kommer använda dem, haha. Kommer lätt använda dem utomaldsn och i Thailand nästa år! =) Känns inte alls som jag ska åka alltså. Kommer kännas så skumt sen när man ska säga hejdå till alla igen. Usch och fy så jobbigt att va ifrån Patrik igen men det ska nog gå. Är ju mycket lättare för mig än för honom så frågan är om han kommer palla det igen, han säger att han inte kommer så vi får se vad som händer.
Just nu längtar jag bara utomlands. Vill till mallorca, verkar så fint och mysigt men eftersom vi ska ta en sista minuten blir det ju dit vi hittar. Hoppas iaf på Spanien!

Har ni hört om den svininfluensan?! Lönt att det kommer massa nytt hela tiden. Massa har redan dött typ men vissa som insjuknar blir bara måttligt sjuka så det beror på från person till person kanske. Men det stod även att dem som dött av det är även unga och friska, usch hemskt! Hoppas det inte kommer hiit och att dem hittas vaccin snart! Var noga med att tvätta händerna och såhär bara så ska det nog gå fint. Den finns i Spaninen nu också så e lite räd för att åka dit i sommar men förhoppningsvis är den borta då eller har dem iaf vaccin.

Här är mina snygga solglasögon iaf. Dessa är dem rosa sen har ja även vita =)!



Fräcka va?

Ni som ska fira valborg får iaf ha en trevlig kväll och ta hand om er!! =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Heta :)

2009-05-03 @ 13:32:59
URL: http://s0eet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0