SÅÅ STÖRIGT!!

Gick in på min studera sida idag för att kolla lite. Så den utbildningen i växjö som jag sökte den kommer jag inte in på i höst iaf för att man var tvungen att ha 1 års arbetslivserfarenhet vilket jag har men visste inte att man var tvungen att skicka in ett brev till dem på intyg på det osv. Trög som jag är läste ju inte jag det innan!! Suuck! Men tänkte ändå inte plugga nu i höst men nu vet jag det till nästa gång!!! Ska skicka in det intyget jag fick från inpac till dem nu iaf kanske så dem iaf kan registrera det på min sida i vilket fall!! Fick ett arbetsgivarintyg från inpac men det skulle man visst använda till a-kassan eller något men det funkar nog bra för där står ju att jag jobbat osv=)! Antingen skickar jag in det snart eller sen nästa år men kan lika bra skicka in snart så det kommer in på datorn till nästa gång.

Imorgon är det onsdag, gud tiden går snabbt!! Snart helg igen, Så galet. Hoppashoppas nu Angelica frågar på ica på torsdag, hon tror verkigen dem behvöer personal i sommar och efter så det hade ju varit perfekt!! ÅÅHH Snällaaaaa säg att dem behöver personal och att jag isf får jobbet och ingen annan!! Supersuper. Ändå bra lön på helger och såhär!!! FAN Hoppas! Behöver verkligen jobb snart och vill ha pengar! Mitt konto bara krymper hela tiden, attans! Ingen vacker syn det där. Men samtidigt vill jag resa i sommar så får jag jobbet hoppas jag dem tar hänsyn till att jag iaf vill resa EN VECKA i sommar med älsklingen!! Sååå skönt det ska bli. Ska ta sista minuten =) Så jag hoppas att vi hittar ett fint hotell och såhär. Vill helst till Mallroca hihi så fint där. Var där närjag var liiten .

Ikväll var anna häär och vi kolla på film, dum och dummare , och åt dipp med grönsaker hihi mycket trevligt och gott =D! Ajaa nu ska jag sova är såå trött, fast jag inte gjort något typ. Jo har lämnat in min mobil på telenor. Dem hade ingen lånembil så lånar annas ericsson haha sån gamal men den funkar ju och bättre än inget!! MEN man kan typ inte skicka sms med den så om ni inte får sms, bli inte förvånade! Om jag lämnar in mobilen sen en gång till kommer jag kunna välja en helt ny tror jag. Ska ta en samsung i samma prisklass och i okt ska jag minska min månadskosnad till 99 kr i mån. Sparar man pegnar på de=D ! Men jag hoppas ju såklart att jag har fått jobb tills dess haha. Men man vet aldirg. Vissa jag känner har faan gått utan jobb typ 1 år snart. Ajaaa hopapshoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0