Nova

Mamma ringde hem vid halv 2 och frågade vad jag gjorde, just då solade jag och skulle precis börja läsa, men hon frågade iaf om ja vill komma till nova och käka där och så. Snabbt som fan fick jag ju duscha, fixa mig sminka mig osv, och halv 3 var jag där typ. På vägen dit träffade jag även Malika., haha längesen. Aja sen gick vi runt lite och jag hittade väärldens sötaste och finaste klänning ,okej kanske itne men så fin, svart med blommor!! Och ett par asfina shorts och lite tröjor. Men eftersom jag just nu är arbetslös kan jaf inte köpa klänningar för 700 kr liksom! Men det var kul att kolla iaf haha, sen gick vi och käkade chicken noodles!! gottgott så nu e jag mätt!

ÅHH vill ha jobb, hoppas nu hon ringer från den skoaffären haha. Får väl se;) ska inte hoppas på att få det ändå för då blir jag bara besviken seen! Berättade även för mamma att jag måste snååla som fan nu med pengar för jag ska ha råd med thai sen. Hon sa bestämt att "camilla du måste ju inte åka, speceillt inte när du redan varit på samma ställe" haha jag bara jo men vi ska ju till bali och kanske malaysia denna ggn!!=P _I vilket fall ska jag fan snåla såå jävla mycket mer denna gången. Ska försöka göra av med hälften ist på 3 mån kankse ;)! Typ 15 kanske på 3 mån plus då flyg så kanske 25 sammanlagt! ska ta buss och båt ist för flyg så som vi gjorde. Slösade ju helt mycket bara på det. Och så ska jag inte handla så mycket i Bangkok på vägen hem! =P
Åh nu får jag sån attack igen. Varje gång jag tänker på det. Och varje gång jag ser bilder får jag sån glädjeattack! Vi ska veerkigen dit!! Fattar inteeeeeeeeee. Gud!


Ska till min brors lägenhet med mamma och pappa snart för att kolla hur dem gjort om köket typ och såå oh sen ska jag väl bara chilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0