När jag hör din röst

Så bra bok! Har läst ut den första redan och började på 2a boken igår. Har läst ut halva nu och kan inte sluuta!! Ska beställa 3an och 4an på internet tror jag, mycket billigare! Pratar om Twilight böckerna för er som inte visste. Ni som inte har dem, köp dem och lääs!! SÅ BRA!!!!!!!!! Underbart att sitta ute när det är sol och bara läsa.
Älskar att det snart är sommar men mindre kul att man inte har något jobb. Vill inte slösa alla pengar heller i sommar, kommer självklart göra saker men åka utomlands får jag se om jag gör om jag nu inte fåt jobb. Suck, suck och åter igen suck haha. Hoppas på att få jobb snart iaf!
Idag har jag bara badat, fixar naglarna, plockat ögonbrynen lite och sen suttit i solen. IBLAND är det skönt att vara arbetslös haha men nejnej. Vill hellre ha jobb och tjäna peeenar!

Hoppas ni andra också njuuter av solen så mycket som jag gör =D!!
Peace motherfuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0