När en flicka talar skånska

Har suttit och fixat med min Thailand film sååååååååå bara funkar det inte att ladda upp den på youtube för den är för stor!! BLIR GALEN! Har kämpat med deeen helt så bara kan man inte spara den som en vanlig jävla film!! Fatta irriterad jag är! ville ju visa den häär för er ju. ÅÅH tyckte ju den blev braa. Jajaaaaaaaaaaaaa ska snart in till Linda, förhoppningsvis, kanske? Börjar bli hungrig nu iaf hihi. Men laddar iaf upp en video, danne stråhed. när en flicka talar skånska!! Så bra. Och måste köpa mig ipod högtalare innan jag drar till Thailand igen!! Fyfan vad vi ska röja där nere igen!! På full moon ska jag köpa ett vanligt vitt linne och skrvia masas saker med sån neonfärg som man köper däär!! Sååå ball =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0