MÄTT som en plätt

Shit vad jag suger med att komma på rubriker hahaha. Undra hur dem som skriver typ 5 inlägg om dagen kommer på olika rubriker varje gång. Har precis ätit. Kokade pasta och gjorde en liten "sås" men olivolja, vinäger och sen basilika och vitlök som man häller på. Sen ska man hacka gurka, tomat, och sallad sen kan man ha majs, tonfisk och keso tex och blanda det med pastan seen. MMM SÅ GOTT!! Men mår illa nu för åt sååå mycket. Var mätt första gången sen bara neeej jag tar lite mer. Okej, ganska nyttigt, nästan bara grönsaker sen pastan då, men tror det var fullkorn ;)!!
Så bra att ni gillar min design. Kanske börjar bli helt grym nu på att ändra haha, eller inte.

Ska bli myysigtpå lördag!! Längtar! Iaf något att göra och så =)!!
Sen på söndag blir det mff med patrik och hans mamma och tommy och några till tror jag?! Ska bli skoooj.
NU ska ja läsa haha. Gjorde inte det innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0