Jobbet dårå!

Ja, jag gick ju dit i morse, nervös som jag var haha! Men det var inte alls så farligt. Alltså vi fick då liten utbildning och så sen fick vi lyssna på säljare och sen börja sälja själva. Gud vad jag skakade när jag ringde första gången hahaha! Sen blev det lättare. Men har aldirg varit på något så tråkigt jobb som detta, och lönen är hemskt dålig så ska inte tillbaka imorgon. ALLTSÅ allt är roligare, skojar inte. DET VAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hemskt tråkigt!!!
Men jag gick iaf dit och nu vet jag hur det är och kommer förmodligen aldirg mer söka till telejobb haha!!
Åt falafel på lunchen med en tjej som också var ny, hon tyckte väl samma som mig typ! =P

Aja ska koka pasta för blev inte mätt på maten, blööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0