Imorgon smäller det!!

Imorgon ska jag ju till det nya jobbet och ha en provdag!! Gah, så nervös inför själva samtalen, innan dess är det tydligen utbildning och så ska man få lyssna på andra säljare och sen själv ringa! Gud, så nervöst haha. På lunchen ska jag även gå till stan och köpa mig en falafel för det är jag sugen på!! Orkar inte göra mat till imorgon. Får se hur allt är imorgon när dagen är slut. Kanske gillar jag det, kanske inte. Lönen suger fett men vad ska man göra!? Alla telejobb har väl sådär bra lön liksom. Men eftersom jag bor hemma kan jag spara det mesta, bättre o få liite pengar än inget alls ju....

Uppdaterar imorgon. Nu måste jag sovaaa. Önska mig lycka till imogon för det kommer behövas!!! Första samtalet kommer gå åt helvete men sedan kanske det flyter på, vem vet?!

Sov gott alla!! Hoppas ni får en bra dag imorgon iaf!

Kommentarer
Postat av: Lunt

åh camme har du fått jobb, gud vad kul =) lycka till, =) du får berätta sen hur det gått =)

2009-04-07 @ 13:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0