I am the one and only

Gud vad underbart jag har haft det i helgen! I fredags åkte jag anna och anna in till Lindas systers hus och grillade. Asgott och skitmysigt! Snackade och sen kollade vi lite på tv och så innan vi åkte hem igen. Patrik var på bio i malmö så tänkte åka in och möta honom där. Jag kom dit vid 11 på kvällen, satte mig helt ensam utanför bion eftersom det inte var öppet. När klockan var kvart i 12 kom dem ut från bion haha, satt där i 45 min!! Frös som en apa och helt läskigt att sitta där helt själv. Men dem (patrik och jocke) kom till slut och vi fick gå hem till jocke eftersom dem cyklat in och patrik hade bilen där. När vi väl var där hämtade vi fåglen ( som dem hittade innan dem skulle till bion, tog hem dem till jocke och lät den vara där tills dem kom tillbaka ) sen åkte vi till djursjukhuset eftersom vi inte visste vilken sort det var! När vi kom dit sa dem att dem skulle ta hand om fåglen och om ingen letar upp den eller vill ta hand om den så skulle dem nog ta hand om den =)! Jaja det var en väldigt detaljerad förklaring om vad som hände i fredags haha. I lördags gjorde vi inte så mycket, tog det mest lugnt. Patrik åkte och tränade på morgonen och kom sedan tillbaka vid 3. Själv satt jag och läste en bok och solade i trädgården, måste bättra på in bränna hehe. I går så gjorde vi väl samma sak, chillade ute i solen, jag med en bok och patrik med nitendo ds. Idag så gick vi ut och gick en lång promenad nere vid mossen och så. Asfint väder och skitmysigt att gå där! =) Sen på eftermiddagen kom min bror och hans tjej och åt middag och så och nu så sitter jag här och bloggar!! Inget speciellt har alltså hänt men har haft det så skönt.

Den 16 maj ska jag anna linda och karin åka upp till lunt i hultsfred=). Dem har någon "bring a friend" dag där uppe med klassen så ska bli skoj att få se hultan lite och träffa hennes kompisar! =)
Sen är det ju snart sommar. Patrik har semester redan 1 juni typ, suck, astidigt! Om jag får jobb snart kan jag inte bara "hej ja ska vara ledig snart bara så ni vet" haha så får se hur vi gör. Han ska se om han kan byta med någon annan för vill åka utomlands ju! Helst vill jag ha jobb ananrs vet jag inte hur jag gör. Vill inte börja slösa mina sparpengar redan! MÅSTE ha en inkomstkälla med, behöver inte vara mycket men lite iaf så att jag kan försörja mig med dem pengarna och slippa ta från sparkontot! Attans! Får hoppas att axels tivoli hör av sig snart. Hade varit kul att jobba där!!

Ska fortsätta läsa den 2a boken i twilgiht serien nu. Första boken var såå bra!! ÅHHH ska sitta ute i solen ( om det blir sol?) imorgon och läsa vidare på denn spännande bok!

Sjuukt skumt en sak alltså. =S Varför hör du inte av dig?! Om du läääser, vad har hänt?! Tagit bort allt och hör inte ens av dig mer?! HUH?!



Kommentarer
Postat av: annis

shit sånna hetingar vi e;)

2009-04-14 @ 13:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0