helgen

I lördags var jag ute med anna och linda, eller ja det blev kanske lite för mycket dricka för vissa ;) hehe!! Jag och anna stack iaf vidare till kb och tog en cider där inne och dansade lite bara sen började jag må dåligt så vi satte och ner sen stack vi och käkade falafel! SÅ god!!  Efter vi ätit stack anna till sin patrik och jag mötte upp min som också varit ute, den fyllegrisen! =) Vi gick till bk och han åt maaassa mat haha sen så tog vi taxi hem till mig. Idag har vi bara sovit och sen var vi ute och gick lite =)!

Imorgon ska jag till ikea med mina föräldrar och sen ska vi nog till center syd! Kan dock inte handla något!! GAH! MÅSTE spara mina pengar nuuuu eftersom jag inte har jobb!! Hade gett va som helst för att hitta ett jobb men jag får kanske anstränga mig lite mer också haha. Hoppas på sommarjobb iaf! Hade varit perfekt iaf så man kan leva på dem pengarna!!

Ska sova nu. Är tröött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0