Helgen

Helgen har varit hur kul som helst =). I lördags åkte jag och Patrik ut till Hans syster så åt vi där och lekte lite med deras barn, Milton =) Patriks pappa och hans tjej var också däär med deras lilla barn, Melvin hehe. Hoppade studsmatta, åt och hade allmänt trevligt!! Igår åkte jag och Patrik och spelade minigolf och sen efter det ut till hans stuga där hans mamma och tommy var. Patrik jobbade lite i stugan och jag bara kollade på =D haha. Ajaa det var iaf min helg. Den var braa och det var såå varmt och skönt hela helgen. Nu längtar jag till vi ska resa i sommar. Eller jaa det blir ju om typ en månad =D!! Hoppas tiden gåår fort.

Ska städa lite i min byrå nu, alla linnen ligger huller om buller, hittar ju knappt haha! Sen blir det bio ikväll med Anna, Linda och Kaaarin som har kommit hem nuu. Ska se state of play tror jag? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0