Grillning <3

Har varit på nova med anna, hittade ett par solglasögon men insåg snabbt att jag inte passar i dem heller!! Men får ha dem utomlands eller i trädgården haha! Sjukt jobbigt när man inte passar i några solglasögon liksom, man får ta dem man ser minst hemsk ut i!
Ska snart ta bussen in till stan sen tåget till malmö. Ska till lindas systers hus och grilla!! =) Ska bli sååå gott!!! Är hungrig så längtar helt nu haha. Satte upp mitt hår så just nu ser jag ut som lilla my i mumindalen, inte helt snyggt men men!

Annars så är jaaag irriteraad!!!!! Gaah.

Vill ha jobb, helst på axels tivoli för då är man ute och tänkt vad underbart att jobba ute när det är strålande sol!! HOPPAS jag får det alltså. Annars får man fortsätta med jobbsökandet. Väntar just nu på svar från dem och får jag inget svar innan den 1maj eller så fortsätter jag att leta andra. Sen får vi se hur det blir med en sommarsemester. Vet ju inte om jag får jobb och när jag isf kan ha ledigt från jobbet så det är sjukt jobbigt just nu. Patrik har iaf semester i juni, suck, för tidigt men vad ska man göra. I värsta fall blir det en sista minuten. Sen vill jag ha december snart också för det innebär att jag, själv eller med tjajorna, drar till Thailand igen!! Haha okej vill inte dra själv men soffan, jag vet iaf att du är på väl för du har ju iallafall jobb!!!! Så thailand blir det igen och sen vill jag till Bali!!!! Men först är det sommar och sen tar vi det andra. Kanske ska plugga en kurs till hösten men är inte alls säker. Så svårt nu, vet ju inte alls hur det blir med jobb och pengar och så, men ska försöka snåla så mycket som det går nu så jag har pengar kvar till vintern!!

Nu måste jag fixa mig och så, packa väskan lite och sen äta något litet sen bege mig till bussen!



Finner inga ord som kan beskriva hur jävla underbart vi hade!! <3 Och har man varit ute och rest en gång är det svårt att sluta! Hit måste jag bara igen, paradiset på jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0