Godmorgon...

Nu har jag skrivit ut mitt brev och mitt cv och ska skicka iväg det! Gud, undra om man får komma på intervju ens?! Hur stor chans har man om det är 400 stycken som sökt. Hälften har säkert erfarenhet haha, men hoppashoppas!! Kanske får hitta på ngt som utmärker mig ;)! Men hade vatt gött att ha jobb, hoppas deltid i början, haha kommer inte orka direkt heltid =P Jag e lat jag vet! Hade varit kul att få in lite pengar så att man kan hitta på fler saker i sommar osv=)!!! Och framför allt, spara pengar till resan. Fatta jag får typ fjärilar i magen när jag tänker på att jag ska tillbaka. =D=D=D=D!!!
Nej nu ska jag vänta på att mamma ska gå sen ska jag sätta på muuuusik och träna på träningsmattan hahaha, och på vår trampemaskin! =) Känns ju iofs ganska onödigt då jag ändå kommer stoppa i mig massa onyttig ikväll! Haha

Uppdaterar mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0