Flitig..

Idag har jag varit flitig tycker jag!! =) haha ändrat om bloggen och sen så skrivi några inlägg och såå. Hemma har jag dock inte gjort något vettigt, mest läst och tagit det lugnt!!

Nu till en annan sak, vet ju inte om det är såhär, men varför isolera sig när man får pojkvän? ( om det är så fallet har blivit nu??) Fattar ingenting. Snackade massa på msn nyss för 2 veckor sen, skulle kanske ses och fika osv för båda är arbetslösa. Plötsligt försvinner denna personen och fast jag skickat typ 3 sms redan får jag inget svar?! Jag kan inte göra mer för vill inte tracka helt, men eftersom sidorna är borta, alla sidor som personen var medlem på så tycker jag att allt verkar skumt!! Riktigt skumt, antingen har det hänt något som man inte vet om eller så har personen helt enkelt isolerat sig!? Dont know!


Har iaf försökt höra av mig, kan inte göra mycket mer. Synd bara på en så snäll och gullig människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0